Vyzdvihnutie zásielky:
Pri objednávke v eshope si vyberte našu pobočku, ktorú máte najbližšie.
Hneď ako nám eshop (odosielateľ) odovzdá tovar k preprave, tak vám pošleme email s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.
Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
Slovenská pošta
Doručovaní zásielky:
Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení
a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti.
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce.
Tvar SMS:
- Doručovaní : Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
- Uloženie na pošte: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni.
Špecifikácie:
- Štandardná úložná doba: 7 dní
- Doba dodania: 3-4 pracovné dni
- 1 pokus o doručenie, potom je zásielka uložená na dodacej pošte
Reklamácie:
V prípade poškodenia je reklamáciu nutné podať najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky na akékoľvek
pošte. Pošte je nutné dodať tovar + obalový materiál.
United Parcel Service (UPS) v zastúpení Slovak Parcel Service s.r.o.
Doručovaní zásielky:
Pri prevzatí zásielky vodičom na doručenie je zaslaná adresátovi SMS s informáciou o doručovaní zásielky.
V prípade neúspešného doručenia budete informovaní emailom a máte možnosť reagovať na tento email (napr. Žiadosť o
ďalšie bezplatné doručenie, predĺženie úložnej doby, atď.)
V prípade nezastihnutia je adresátovi do schránky vhodený lístok s informáciami o zásielke Špecifikácie
Tvar SMS:
Doručovanie: Vaz.zakaznik, dorucujem Vam zasielka "cislo zasielky" od "Nazov spolocnosti". Dobierka "hodnota" EUR. Vas doručovateľ "jmeno ridice", tel. "Telefón"
Špecifikácie:
- Štandardná úložná doba: 7 dní (možno zadarmo predĺžiť)
- minimálne 3 pokusy o doručenie
Reklamácie:
V prípade poškodenia je reklamáciu nutné podať najneskôr do 3 dní u Pošty bez hraníc (telefonicky, alebo emailom). Adresát si musí ponechať celý obsah zásielky + obalový materiál.